torsdag 14. november 2013

Siden sist

Oida...Så var det plutselig en halv evighet siden sist jeg var innom bloggen. Det har sine grunner, grunner jeg egentlig ikke orker på begynne å forklare:) Men sånn er det vel med livet, at noen ganger befinner man seg et sted der man må velge med omhu hva man skal bruke kreftene på..Og denne gangen tapte bloggen i utvelgelsen.

Det er jo litt som har skjedd siden sist da..

Jeg har jo for eksempel blitt hele 26 år siden sist:) Så vet dere jo allerede at jeg er forlovet. Nå blir det bryllup! Og det om 2 uker! 30. November blir vi mann og kone♥ Gleder meg kjempemasse! Så har vi, litt plutselig bare, kjøpt oss hus! :D Så nå er Lindas Lille Leilighet til salgs! Flytter ut av Trondheim og litt ut på landet. Det blir kjempespennende..og kjempeskummelt! 

Dette er altså huset vi har kjøpt oss:

Bilder fra prospekt

Og jeg som endelig ble kvitt rødfargen på huset vi eier i dag! På'n igjen til sommeren med malingsspannet ser jeg;)


Blir ikke bare utvendig maling! Dette huset kom ikke ferdig oppusset for å si det sånn;) La meg bare nevne oransje do, 70 talls tapet og furu...masse furu!

Vi overtar allerede 6. Desember! Så vi blir å feire vår første jul sammen som ektefolk i nytt hus♥ ..ut av esker:P


Er egentlig ikke kommet helt frem til hva jeg har lyst å gjøre videre. Fortsette å blogge? På denne bloggen? Ny blogg? 

Følte bare jeg skyldte meg selv og bloggen en liten oppdatering:) Har jo savnet den til tider:) Nei, vi får se hva tiden bringer! Fremover nå blir det iallefall fokus på å pakke og rydde og flytte og vaske og male..og gifte seg, og feire jul:D Travel, men herlig tid foran oss

Og plutselig er jeg kanskje her igjen:) Imellomtiden er jeg på instagram som _lovely_linda_  



Klem

8 kommentarer:

Jatte sa...

Gratulerer så mye med nytt hus.. gleder meg til og se hva du finner på med det ;) om du vil dele det!!

masse tillykke med bryllupet også:D

Nyt kvelden,
Klem Klem

Anonym sa...

Gratulerer så masse med nytt hus,vel overstått bursdag og forlovese,masse som skjer hos deg nå,masse lykke til med oppussing,bryllup og alt!

God helg!
Klem fra Lillian

Villa Ellings Vei sa...

Hei hei:) Gratulerer så mye med hus og gratulerer så mye med dagen som kommer♥ Gleder meg til og se bilder av fine deg på selve dagen♥ Ønsker deg en fin fin helg♥
Mange klemmer fra Mari

Bente sa...

Ååååå, gratulerer så masse, Linda. For en spennende tid du har foran deg.

Klem fra meg

Bittelille villa/Jennifer sa...

Gratulerer så mye med snart bryllup♥
Og ikke minst nytt hus! Så spennende! Gleder meg til å se hvordan dere former dette hjemmet, så jeg håper virkelig du fortsetter å blogge:) Gjør ingenting med noen pauser innimellom:)

Håper du har en strålende uke:) klem

Mailinn`s interiørblogg sa...

wooow, såå mye nytt og spennende. først og fremst gratulerer sååå masse me det forestående bryllupet og nytt hus!!!!! er virkelig ingenting som er som å feire den første jula i nytt og eget hus;) huset ditt er faktisk ikke så alt for ulikt mitt. bare at vi har et lite påbygg på baksiden med en knøtt liten gang. Men så idyllisk det ser ut dær. håper du fortsetter å blogge. full forståelse for den pausen og bortprioriteringen. har hatt det akkurat likkens. av mange ulike grunner. stor klem=)

Villa Ellings Vei sa...

Hei hei Linda♥
Hemm ja hva var fargen vi brukte på kontrastveggen?? Men SAND er fargen vi har brukt på stue og kjøkken. Finner jeg fargekoden i alt rotet skal jeg si ifra:)Ønsker deg en kjempe fin helg♥ klem Mari

Monica sa...

Gratulerer med huskjøp!!!! :))
Og LYKKE TIL neste helg, kos deg på den store dagen! ;-)
Nå da jeg endelig er tilbake i blogglandia, så syns jeg DEFINITIVT at du skal fortsette! ;-)