lørdag 4. mai 2013

Enda en tekopp..

Er det sånn at teen eller kaffen blir bedre av å drikke den av en fin kopp? Det skulle man iallfall tro når man leser forskjellige blogger. Alltid fine kopper, alltid boligblad. Jeg synes nesten teen faktisk blir litt bedre av å drikke av en fin kopp jeg..eller opplevelsen blir iallfall litt bedre:P Og jeg drikker ofte te, eller kakao av en av mine fineste kopper..Og jeg abonnerer på boligblad:D Akkurat dette får interiørbloggere mye pes for i media..alle disse fine koppene liksom:P

Men noen ganger er det ikke så nøye..

Og en gang i måneden kommer favorittbladet!


Jeg ELSKER Nemi:D Jeg ler meg skakk av dama! Og noen ganger er ikke koppen så fryktelig fin, eller ihvertfall ikke blogge-fin. Selveste Hanna Montana nemlig! Koppen fikk jeg i bursdagsgave hos Lillesøster for 2 år siden. Jeg har tydeligvis kommet til skade å nevne at jeg har sett noe på Hanna Montana..Det er nemlig slik at jeg er en natteravn..og på nattestid er det jo ingenting å gjøre! Ingenting på tv heller.. Men Disney Channel har alltid sendinger;) haha..


Viktig med en stoooor dose honning når man drikker smakløs X-tra kamillete;)


I kveld blir det tapas og vin med gode venner♥ Har dere noen planer for Lørdagen?




GodKlem




4 kommentarer:

Trude sa...

Koppen har absolutt en stor betydning når det kommer til smaken på det man har oppi, uten tvil ;)

Jeg har utfordret deg om en viktig sak og håper du vil være med å bringe budskapet videre.

http://www.frisklivsstil.no/1/post/2013/05/er-du-glad-i-frukt-og-br-da-br-du-lese-videre.html

Bente sa...

Heia Linda. Å jada, koppen jeg drikker av, har STOR betydning. Sånn er det med glass også. Det må bare passe til drikken. Sånn er det bare.

Ha en finfin kveld

Klem

Jatte sa...

ENIG, alt smaker bedre i fine kopper ;) Hanah montanakopp er jo koselig det å *fnis*

Ha en fin Søndag,
Klemmer fra Jatt♥

PS: Gavedrysset på bloggen min er igang - du er ♥lig velkommen til og delta!:)

h.espe sa...

Klart te eller kaffe smaker bedre når man drikker av en flott kopp :)

Fortsatt fin uke til deg!

Klem Hildegunn