onsdag 1. mai 2013

Enda en GIVE AWAY!

Denne gangen kan dere vinne en premie sponset av min flotte arbeidsplass Princess! Vi har så mye lekkert i butikken om dagen! Om dere vil bli fristet, ta en titt innom nettbutikken HER!


Det dere kan vinne er:



Et flott putetrekk og to telyssholdere:)


For å delta:

1 lodd: kommenter under innlegget
1 lodd: Følge/bli følger av bloggen
3 lodd: Linke til Give awayen på blogg eller facebook, med bildet under.

I alt kan du få 5 lodd:)

Jeg trekker vinneren 30 Mai!




Her har jeg ligget strakt ut på sofaen i over en uke med en kraftig forkjølelse! Men jeg begynner å dra meg til nå:) Nå når jeg ser klart igjen, ser jeg hvor rotete det er også;) Men i dag skal vi bare slappe av og kose oss:)

Ha en fin dag!:) 


Klem 

57 kommentarer:

Nennes sa...

Prøver lykken med 2 lodd :)

Carpe diem!

Klem

Lille Frøken Jensen sa...

Nydelig pute og Telysholder, prøver lykken med 2 lodd:)
Ønsker deg en fin 1.mai og masse god bedring
Klem fra Jorunn

Lillian sa...

2 lodd på meg. :)
Jeg er selv mye innom prinsess, og handler mye derifra. :)

Unknown sa...

2 lykkelodd til meg ;)

Inspirasjon fra Elin sa...

vi er heldige som jobber på princess. Jeg skal snart slutte fordi jeg skal flytte :(
Jeg har faktisk kjøpt meg den puten bare i grå :)
Prøver lykken med 2 lodd

Logika sa...

Jeg var innom Princess på lørdag, og kan bekrefte at det er veldig mye fint i butikken nå. Selv skulle jeg ha nye gardiner, men kom også hjem med et pledd og en duk. Skulle gjerne hatt en pute elle nye telysholdere også :)
Trekker 2 lykkelodd, og krysser fingrene. Ha en fortsatt fin 1. mai!

Signe Helene sa...

Mye fint på princess ja! :)
Jeg vil gjerne delta, og tar 1 lodd.
(signe4@hotmail.com)

HildeR sa...

Princess har masse som faller i smak hos meg og nå på våren får jeg så utrolig lyst til å fornye litt.

Vil gjerne være med i trekningen, tar meg 5 lodd.

Nyt den vakre maimåneden!

HildeR
mari_gull(at)yahoo.no

Anonym sa...

Så flotte ting,og eg vil gjerne være med og tar to lodd:)
Masse god bedring❤
Klem fra Lillian

Line S. sa...

Hei
Jeg prøver lykken med 2 lodd :-)
line.strandli@gmail.com

Øystein W. sa...

Jeg satser på fem lodd. :)

Krysser fingrene.

kirgi2002@hotmail.com

Anonym sa...

Kjempeflott blogg og giveaway. Jeg prøver meg på et lodd og venter på et mirakel.

andrea.hjeldnes@hotmail.com
-Andrea

Anonym sa...

Hej!
Oh, vad jag vill vara med i din
fina Give Away!
2 lotter tack, kommentar och har följt dig länge...
Ha det så gott önskar Ragna Marie

ragna_marie@hotmail.com

Natalie sa...

Heello sweetness og takk for igår!
Ser jeg henger etter på giveaway og bloggefront, så slenger meg på med full pott! 5 lodd :-D

Puss&Kram

Pia sa...

Følger er jeg allerede og tar med meg to lodd og krysser fingrene, her i huset får jeg aldri nok lysholdere. :) Ha en fin uke. Vennlig hilsen Pia.

Wonderland4Three.blogg.no sa...

ღ♥ღ✿ ✿ღ♥ღ

Blir gjerne med og tar 4 lodd for :
Kommentar & linket til facebook ✿

Fine premier ! =) ღ

Krysser fingrene og ønsker deg fortsatt en super flott 1.Mai! :) ღ

charlotte_kolnes@hotmail.com

ღ♥ღ✿ ✿ღ♥ღ

Anonym sa...

Jeg er med :) 4 lodd til meg :)

Sara J.
rangoahang@hotmail.com

Geroannie sa...

5 lodd :)
sorgenfri2#hotmail.com

Stina H. sa...

1 lykkelodd på meg :D

stina_Rule@live.no

Unknown sa...

Så koselig giveaway. :)

Trekker gjerne to lodd jeg.

ma6ica@gmail.com

Anonym sa...

Jeg er med :D
deltar med 4 lodd :)
delt på FB :)
Rannveig Kh
rankh@hotmail.no

Anonym sa...

Hei!
Jeg blir med, tar 1 lodd :)

i_sen3@yahoo.no

Jatte sa...

DIGGER det putetrekket!
Kaaaan jo kjøpe det selv, men vinne er mye morsommere så jeg slenger meg på med 2 lodd!!:)

God bedring!

Ha en fin Torsdag,
Klemmer fra Jatte♥

Pssst, har kjørt i gang med gavedryss på bloggen.. bli gjerne med du også :D

Yvonne sa...

Hei på deg! jeg tar to lodd!

ps. jeg har også en give away gående :) hiv deg på da vell:)

klem

Unknown sa...

Jeg er med, prøver lykken med 5 lodd :)
grokaas@gmail.com

Merete K. sa...

ღ♥ღ Flott giveaway ღ♥ღ
Blir veldig gjerne med og prøver lykken med 5 stk lodd.
Ha en herlig dag :) ღ♥ღ

Beste hilsen fra Merete
m-korsg@online.no

Helene sa...

For en flott premie!:)
Jeg prøver lykken med 2 lodd:)

Tina T sa...

5 lykkelodd på meg :) linket på fb :)
tina.triger@live.com

mmicha2 sa...

jeg har gjort alt =) 5 lodd på meg!

dette blir spennende!!

marielle.michaelsen@gmail.com

ha en fin dag! =)

Merete N sa...

Hei, kjempefine premier, jeg vil gjerne være med i trekningen, og trekker full pott - 5 lodd. Har delt innlegget på FB.
Hilsen
Merete N
meretenorg@gmail.com

linn sa...

finfin blogg Linda :) mye inspirasjon å finne :) Og jeg vil veldig gjerne være med i konkurransen, så jeg tar 1 lodd :)

hilsen fra Leirfjord ;)

Plutti89@hotmail.com

Simon sa...

Jeg er med! :)
zuperman_93(ætt)hotmail.com

Katrine Helle sa...

Jeg tar 2 lodd :)

Hilsen Katrine Helle
katrine_helle_8@hotmail.com

Nina sa...

1 lodd på meg :)
Mvh Nina
ninasjoevold@gmail.com

Ole-Martin sa...

Jeg trekker to lodd!
Ole-Martin
olejen(ætt)live.no

Unknown sa...

HEI. BLIR 2 LODD PÅ MEG.KJEMPE FLOTT DETTE.HAR DELT DIN BLOGG PÅ FACEBOOK.HILSEN GURO MARGRETHE MARGRETHE SKJOLD. gurms@hotmail.no

Christine sa...

Kan aldri få nok putetrekk eller telyseholdere altså ;)
Jeg trekker 5 lykkelodd jeg!
Klem fra Christine
ps - det er give away på bloggen min frem til 20. mai ;)

Mette sa...

Jeg tar gjerne 2 lodd:)

Anonym sa...

1 lodd :)

sighal@live.no

lisebjerka@hotmail.com sa...

Jeg er med ! :D

Carina B sa...

Jeg prøver meg på denne også, fine premier du gir bort :) Jeg trekker 5 lodd og krysser fingrene :)

Har lagt meg til som ny følger og gleder meg til å følge deg fremover.

Klem fra Carina

Reidunn sa...

Så fine ting!!:)
Jeg tar 2 lykkelodd og håper på det beste:)
Klem Reidunn

Anonym sa...

Prøver lykken med 1 lodd. :)

Mvh ahrotnes@hotmail.com

Camilla sa...

Jeg vil gjerne ha 5 lodd. :)

Tina sa...

Jeg er med :) 2 lodd på meg.

Annelise Edgarsdatter sa...

Hei:)
Jeg vil gjerne være med, 2 lodd til meg. Skulle gjerne delt, men sitter å slår ihjel tid på flyplassen med mobilen:)
Fineste helgen til deg. Bli gjerne med på min GIVE AWAY inne hos meg:)
Annelise

Mitt og vårt hjem sa...

Eg vil gjerne bli med, 2 lodd på meg då eg ikkje veit koss eg legg ut link ennå:-P sjekk gjerne ut min giveaway om du vill:) Flott blogg:-)
Fine helg til deg.!
Hilsener fra Siv Mette

Eva Britt sa...

Søt konkurranse.
2 lykkelodd på meg.

følger og kommentar.
God helg

Unknown sa...

Ett lodd :)

Frk Elton sa...

Digger det putetrekket :)
Tar full pott lodd og et er vel lykke lodd ;) hehe!
Har en giveaway jeg også, titt innom da vel ;)
Klem

Hildes Scrappeunivers sa...

Jeg er gjerne med og tar 5 lykkelodd :)

Ny giveaway hos meg også om du vil være med!

Klem fra Hilde

Monica's Verden sa...

Jeg prøver gjerne lykken :)
trekker 5 lodd, har fulgt deg en liten stund allerede, har delt på facebook også :)

Ønsker deg en kjempe fin uke.
Stor hilsen fra Monica Karin
canim_monica@hotmail.com

Nora Hansen sa...

Kjempe herlig konkurranse med en nydelig premie ! :)

Jeg tar 4 lodd. kommentar + delt på facebook med mine herlige venner :D

Mvh nora_hansen11@hotmail.com

Veronica sa...

Heia:)
Æ prøve lykken me 4 lodd:)

Mvh. Veronica
v.pedersen32@gmail.com

Kvit balkong sa...

Så fine premier! Jeg prøver lykken med 2 lodd!
Ha en fin kveld!
Klem <3

Kjersti Haugen sa...

Blitt følger og delt på FB
Trekker 5 lodd
kjerstiogkim@hotmail.com

h.espe sa...

Selvsagt vil jeg bli med på give away, og tar et lodd :)