onsdag 24. april 2013

Give away!

I dag er det 2 år siden mitt aller første blogginnlegg! Setter såå stor pris på alle dere flotte følgere! Alle dere som legger igjen så mange fine kommentarer, som igjen gjør det så gøy å blogge!

I den anledning vil jeg gi dere muligheten til å vinne dette:


Et stilig print med verdens land i sort/hvitt.
42x29.5cm er størrelsen.

Har kjøpt et til meg også;) Har bare ikke funnet ut hvor jeg skal ha det enda.

For å bli med er reglene:

1 lodd - Kommentere under dette innlegget.
1 lodd - Bli følger av bloggen min.
3 lodd - Linke til give awayen på blogg eller facebook.

I alt kan du få 5 lodd:) De av dere uten blogg må huske å legge igjen epost adresse:) Trekker vinneren 24 Mai.



Lykke til:)


Ellers har jeg pådratt meg en skikkelig forkjølelse siden sist! Det er vel sånn som skjer, når man pakker bort vinterjakken for tidlig! Hvert..Eneste..år! Lærer aldri:P Men man får tro at man overlever dette også;)

Ha en fin kveld!


Klem



50 kommentarer:

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

Så kul plakat!
Klart jeg er med,trekker full pott jeg.
Ønsker deg en fin dag videre.)

Bente sa...

Så klart blir jeg med. Tar 5 lodd jeg.

Klem

Anonym sa...

Så utrulig flott plakat,eg vil gjerne være med og tar 2 lodd:))
Håper forkjølesen kommer seg,ikkje kjekkt å få men så typisk når temp skifter så fort!

God klem fra Lillian

Anonym sa...

Blei fem lodd,eg deler på Facebook:)

Anonym sa...

Har kjempelyst til å vinne! Syns sånne bilder er så tøffe. :D

Jeg tar 2 lodd. Kommentar og følger på Bloglovin'. :)

Elin/sunde92elin@hotmail.com

Nennes sa...

2 lykkelodd :)

Bli gjerne med på min gi bort også :)

Carpe diem!

HildeR sa...

Så tøff - klart jeg vil være med!
Trekker meg 5 lodd, har delt på facebook.

Mvh. HildeR
mari_gull(at)yahoo.no

Lille Frøken Jensen sa...

Kjempe kult, ønsker meg:) 2 lykke lodd til meg.
Ønsker deg en fin kveld
Klem fra Jorunn

små øyeblikk med cams sa...

Trekker 2 lykkelodd :)
Kul premie!
Klem Camilla

Jatte sa...

Stilig! Jeg er med med 2 lykkelodd :D

Ha en fin natt,
Klemmer fra Jatte♥

Unknown sa...

Jeg er med :)
Prøver lykken med 5 lodd
grokaas@gmail.com

Anonym sa...

Så stilig plakat.
Denne satser jeg ett lodd på.

tomabjer@online.no

Ida Lind sa...

Jeg trekker to lodd jeg da.
Ida LInd
urettferdig(ætt)live.com

Unknown sa...

Hvor synd med forkølelse nu, håber at det går hurtigt over.
Jeg er meget gerne med i lodtrækning med 2 lodder.
KH
tina@alitor.dk

Pia sa...

Jeg er litt nerdete av meg og bor med en som er enda mer nerd. Et kart som dette hadde vært MIDT i blinken for oss her i huset. Tar med meg to lodd og krysser fingrene. Vennlig hilsen Pia. pia_sofi@hotmail.com

Wonderland4Three.blogg.no sa...

ღ♥ღ✿ ✿ღ♥ღ

Blir gjerne med og tar 4 lykkelodd! =) ღ

Kommentar & linket til facebook =)

Utroooolig stilig kartღ

Krysser fingrene & ønsker deg en fin dag videre ღ

charlotte_kolnes@hotmail.com

ღ♥ღ✿ ✿ღ♥ღ

Tina T sa...

5 lykkelodd trekker jeg :)
tina.triger@live.com

Geroannie sa...

5 lodd :)
sorgenfri2#hotmail.com

Anonym sa...

Så stilig!
Jeg tar gjerne 1 lodd :)

i_Sen3@yahoo.no

Simon sa...

Tar 1 lodd! :)
zuperman_93(ætt)hotmail.com

Anonym sa...

Kjempeartig plakat!!!
Delt konkurransen til min FB!
Håper på 4 lodd...

Beste hilsen
Bente Hagen
netlohell@hotmail.com

Merete K. sa...

ღ♥ღ Morsom plakat, blir veldig gjerne med i trekningen.
Takker ja til 5 stk lodd og prøver vinnerlykken.
Ha en riktig GOD HELG! ღ♥ღ

Mvh Merete
m-korsg@online.no

Unknown sa...

Jeg blir gjerne med på denne :)

Trekker to lodd.

Have a good one!

ma6ica@gmail.com

Siri sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Siri sa...

Gratulerer så mye med to årsdagen!! Jeg blir selvfølgelig med å feirer. Det prinser var uberkult!! 5 lodd på meg :D Og god bedring! Håper forkjølelsen forsvinner fort.. Klem

Logika sa...

Gratulerer med to år som blogger!
Veldig kult print, - så har selvfølgelig lyst til å vinne. Trekker derfor 2 lodd, - følger og kommentar :)

Anonym sa...

hei! gratulerer! håper du føler deg bedre;) her i Nordland snør det nå!!!!!!! satser 1lodd på vinnerlykke;) ha en fin lørdag i trivelige Trøndelag;) mvh.turid.grubben@gmail.com

Veronica sa...

He-hei! Flott premie:) Æ trekk 3 lodd!!!
Mvh.
Veronica
v.pedersen32@gmail.com

Katrine Helle sa...

Jeg tar 2 lodd :)

Katrine Helle
katrine_helle_8@hotmail.com

Fabelaktig sa...

Hurra for 2 årsdagen!

Må bare takke deg for fine spor, som du har lagt igjen hos meg. Jeg har dessverre ikke hatt tid til å besøke deg, den tida vet du - strekker ikke til.

Alltid kos å komme innom deg og lese om dine sprell.

Happy søndag!
-Maiaklem

Natalie sa...

Wii! Kult :D Jeg er med her også, og tar full pott :D

Smask!

Himmelberget sa...

Stilig plakat !
Eg trekker 4 lodd, og håpar på vinnarlukke :)
Mvh
Janne

Anette Willemine sa...

Flott kart! Kan jeg spørre deg hvor du har kjøpt det? Skulle gjerne ha fått tak i denne. :)

Fin dag til deg!

Anonym sa...

Oi, for en tøff plakat, hah:D
Blir bare ett lodd på meg, men krysser fingrene:)

Mh. Susanne.
fanwalker08s@hotmail.com

Christine sa...

Så utrolig tøff plakat da! Den vil jeg gjerne vinne :)
Trekker 5 lykkelodd jeg.
Klem fra Christine
ps - give away på bloggen min også!

Mette sa...

Jeg tar gjerne 2 lodd:)

Høytrykk sa...

Jeg prøver lykken med et lodd. Fin premie!

Annelise Edgarsdatter sa...

Hei:)
Jeg vil også være med, og trekker 2 lodd. Har lagt meg til som følger hos deg:)
Bli gjerne med på min GIVE AWAY inne hos meg hvis du har lyst:)
Strålende lørdag til deg:)
Annelise..

Anonym sa...

Super blogg du har!! Vil gjerne forsøke lykken hos deg. Hilsen Wenche

Anonym sa...

Veldig kul! og perfect for reiseglade meg:)
Hilsen
gledeoverlivet@hotmail.no

Carina B sa...

Stilig plakat, den hadde vært artig å vinne :)

Jeg trekker hele 5 lodd og håper det går min vei.

Klem

Anonym sa...

Så stilig plakat. 1 lodd på meg. Laila H jovanem@online.no

Flisan sa...

Prøver lykken med 2 lodd :-) den var kjempe tøff !!

Camilla sa...

For en utrolig kul plakat. :) Jeg vil gjerne prøve lykken med 5 lodd. :)

Anonym sa...

Satser med ett lodd :) Hilsen Tone, tonelove_89@hotmail.com

Jorunn sa...

1 lodd :)

Unknown sa...

1. lodd :)

Marius sa...

3 lodd på meg:)

Marius
grotan@hotmail.com

Tina sa...

Jeg er med!

2 lodd på meg :)

Hildes Scrappeunivers sa...

Jeg er gjerne med og tar 5 lykkelodd. Delt på Facebook og har fulgt deg ei stund.

Klem fra Hilde

Ps : konkurranse hos meg også om du vil være med