tirsdag 19. mars 2013

Pip Pip

Jeg er så glad i våren! Vårsola skinner inn i vinduet og får meg til å smile♥ Snøen smelter og snart er det Påske! O'lykke!
 
 
Koffertene viste seg å være supre som stuebord! Kjæresten er ikke heeelt enig. Han synes de er litt små, med tanke på fredagstacoen:P Men jeg synes de er helt perfekte! Mindre bord = mindre rot!
 
 
En liten lerkegren har blitt pyntet med søte fugler jeg klipte ut i går kveld. Mens jeg så Paradise Hotell på Tv3! ...Sånn, da er jeg ikke skap-paradise slave lengre;)

 
PipPip!
 
Disse funker som både påskepynt og vårpynt..Så spørs om de blir værende selv etter påsken ryddes vekk.

...
 
Visste dere forresten at det finnes en nettportal som heter Malemester.info? Her finnes praktisk og nyttig informasjon om alt innen malingsbransjen. Her finner du oversikt over de beste malemesterene i hele landet, samt forhandlere av maling. Veldig greit om man skal pusse opp:) Dagens tips fra meg;)
 
...
 
Takk for alle kommentarer dere legger igjen her hos meg:) Blir så glad! Om ikke så alt for lenge fyller bloggen 2 år! Da vanker det en gi-bort til dere flotte følgere♥
 
Ha en fin kveld!
 
 
 
Klem
 
 
 


9 kommentarer:

Bente sa...

Så stilig med koffertbord. Morsomt med litt forandring.
De pippene var kjempesøte.

Ha en fin kveld videre

Klem

House of Josefine sa...

Så fint med kofferter som bord, så smart og fint.
Takk for at du minnet meg på min navnedag, så dunder skjønn du er.
Her skal jeg feire meg selv med sjokolade til greys..hiii
Fine de fuglene du har laget.. Flink og kreativ som alltid du.
Ha en fin kveld.
Klem Josefine

My Dream sa...

kjempekoselige pipiper..... :)

fint du hr pynta.... koseligt med koffertene.... vi har pittelite stuebord selv.... men d går :)

klems Diana

Unknown sa...

Så fint bord:)
Flink du er!!
Og nydelige pippip'er ♥

Mette sa...

Kjempe stilig med koffertene som bord! Jeg var på "lerkegren-slang" i hagen til foreldrene mine i ettermiddag så i morgen blir det å finne en bra plass til dem i stua :)
Ha en fin onsdag!! klem

Anonym sa...

Så nydelig bord laga av kofferter og så skjønne fugler :)
Ønsker deg ein fine onsdag!
Klem fra Lillian

Sivs verden sa...

Syns det ble så stilig med koffertene som bor Linda!:) Han venner seg nok til det etterhvert vil jeg tro;)

Kjempesøte fugler du har laget:)

Ja,herlig at det snart er påske og friii:))

Klem

Frk Elton sa...

Stilig med koffertbord :)
kul måte du hadde stablet dem på også :)
Lengter som en gal etter våren jeg også, men her snø det i dag, spørs om vi må vente en stund før varmen kommer ja :P
Ha en fin dag!
Klem

Villa Ellings Vei sa...

Så fint med koffertbord:) Her har vi også et lite bord og mannen i huset ble lite fornøyd når det ble bestemt:) Er den fredagstacoen, hihi
Men det har godt veldig bra:)
Ønsker deg en kjempe fin dag♥
klem Mari