onsdag 13. mars 2013

Påske Vimpel

Påsken nærmer seg med stormskritt..Og flere av dere har allerede tjuvstartet med påskepynten..I ekte bloggerstil;)
 
Jeg har lagd meg en påskevimpel som henger på pianoet.
 

God Påske!

 
Jeg fant en fin kanin på nettet, tegnet av og klipte dem ut:) Hadde egentlig tenkt å bruke gult ark, siden alle overflater i Leiligheten er hvite..Men hadde kun hvite..Og vente, nei det kunne jeg ikke:P Når jeg har en ide, må det liksom utføres ..med en gang;)! Flere som er sånn eller?
 
 
Bokstavene er stemplet med et stempelsett fra Nille. Tapen er fra Søstrene Greene.
 
Enklere kan det nesten ikke gjøres!:)
 
 
 
I dag har det vært strålende sol her i Trondheim. Skikkelig Påskevær:) Har vært ute på tur med hunden, og fikk plukket med meg noen lerkegreiner:D Så fant jeg ut at jeg har vunnet en lysekrone hos Franciskas Vakre Verden! Så gøy!
 
 
Klem
 
 
 

8 kommentarer:

Unni sa...

Så søt :-D :-D

Bente sa...

Å, så søt den var. Du er nu så kreativ.
Så artig at du har vunnet lysekrone. Grattis

Klem

♥ Helen sa...

Den var søt :)
Så heldig du er som har vunnet lysekronen :)

LillaPanter sa...

Lysekrone? Det trenger du ikke, den kan jeg godt overta for deg ;p så artig å vinne !! :D Fin vimpel :)

Anonym sa...

Så utrulig søte,ein super ide:)
Fine kveld til deg!
Klem fra Lillian

Unknown sa...

Utrolig skjønne ♥ Herlig ide Linda:))
Og gratulerer med lysekronen, jippi!!

Ha en fin kveld :)

My Dream sa...

så hærlig, den var knallfin!!! sånn skal jeg og lage!!! wop wop... takk for tips!!

Grattis så masse med lysekrone!! <3

Klems Diana.

Villa Ellings Vei sa...

kjempe søte og kreativ og fin idee:) Ønsker deg en fin kveld♥ Klem Mari