søndag 17. mars 2013

Påske egg

Jeg får nesten litt hjertebank når jeg ser på påskeegget mitt.. Det er så fint:D hihi!
 
Påskepynten er kommet opp fra kjelleren..i løpet av neste uke skal jeg pynte! Til da er det kun dette vakre påskeegget og påskevimpelen min som står fremme.

 
Sola skinner inn i vinduet! Deilig!
 
 
Hjertesukk♥
..Det er kjøpt på Europris for den som måtte lure på det:)

 
Gleder meg til Påskeharen kommer og fyller det med snop;)
 
 
For et fantastisk vær det er i dag! Sola skinner og det er blå himmel♥ ..Ikke er det så fryktelig kaldt ute heller:D Skal straks ut på tur, så blir det middag hos søstersen senere:)
 
Nyt Søndagen!
 
 
Klem
 

12 kommentarer:

De små øyeblikk sa...

Hei på deg :)

Så fint påskeegget ditt :) Og så herlig med sol! Ja her skinner også sola, men det blåser så kaldt at det går nesten ikke an til å være ute... Så her er det fyr i peisen og kakao i koppen.

Fineste sømdag til deg

-Klem Kjersti-

De små øyeblikk sa...

SØNDAG... hi hi hi ;)

Lottemora sa...

For et herlig egg! Har ikke pyntet så masse her heller enda. Pynter jo mest på hytta i påska, ettersom vi bare er hjemme og snur innimellom

God søndag til deg

Klem
Lottemora

Siri sa...

Så fint egget var! Artig med noe litt annerledes. Ha en fin dag Linda, klem Siri

Bente sa...

Nyyydelig påskeegg, Linda.

Ønsker deg en fin dag videre

Klem

Unknown sa...

Koselig med påskepynt:)
Her blir det nok tatt frem litt i løpet av uken ♥

LillaPanter sa...

Europris glimter til med fine ting innimellom :)
Vi ha også vr på tur i sola i dag. Herlig :)
Ha en fin kveld!

Rebekka sa...

Ja de ser skikkelig exlusiv ut de påskeeggene. Tipper det må komme noe extra gode godiser oppi der til påsek :)
Herlig å slippe å lage middag innimellom. Kos deg :)

Ha en fin kveld

Jatte sa...

Så fiiiint!! :D
Pynter ikke særlig til påske jeg, litt dumt egentlig for er jo ganske koselig.. får kjøpe noen gule tulipaner kanskje og påskeliljer så får jeg litt følelsen av påske ;)


Ha en fin kveld.
Klem Jatte♥

Frk Elton sa...

Nydelig påskeegg, litt utenom det vanlige :)
Så heldig du har vært med været da, her har det vært iskaldt og snøen har lavet ned, kjipt!
Men ny uke, nye muligheter ;)
Ha en flott start :)
Klem

Solveig (Svingenslillehus) sa...

kjempe fiiint påskregh..gleder meg yil hyttepåske :-) Fine bilder :-)

Villa Ellings Vei sa...

Dette var et lekkert påskeegg, du skal se det kommer en påskehare å fyller det *smile* Ønsker deg en fin ny uke♥ klem Mari