fredag 1. mars 2013

Ommøblering del 2..

Da har det blitt slik i stua, at sofaene har byttet plass. Denne sofaen er kommet på denne siden av skilleveggen igjen, og tvsofaen på andre. Slik det opprinnelig sto før forrige ommøblering. Bilder kan du se HER! 
 
Trykk på bildet, så blir det større:)
 
Litt forandring har det likevel blitt..Sofaene står ikke mot hverandre slik som sist. Og stuebordene har byttet plass. Eller, et nytt "bord" er kommet opp ved tvsofaen;) Wait and see..
Vitrineskapet har aldri stått her.
 
 
Mint er absolutt min favoritt farge for øyeblikket! Det gule pleddet elsker jeg også! Ekstra stas er det jo at det er Bestemor som har lagd det♥ Krakkene trakk jeg om i sommer. Har enda tilgode å male beina;)
 
 
Ble så fornøyd med dette bordet ved denne sofaen:D Bare litt forandring, så føler man at man har fått ny stue! hihi
 
 
Jannicke med den fine bloggen Presious Home har også forelsket seg i mint fargen, og der ble jeg tipset om den søte runde puten på Nille for en hundrelapp:D Hurra! Der fant jeg også dette nydelige lysglasset og litt annet småtteri:D Nille er en SuPeR butikk!
 
 
Det er vel ca et år siden jeg ommøblerte sist..Kan det ha noe med våren å gjøre?;) Deilig er det..Fikk jo tatt rundvasken samtidig! Har planer om en stor-aksjon inne på kjøkkenet snart! Rydde alle skap, og kaste (les;gi bort til Fretex) alt som jeg ikke har bruk for lengre. Skapene er fulle til randen..og sånn kan det ikke være! Jeg har jo planer om et nytt servise;)
 
 
Ble ikke Fredags inspirasjon innlegg i dag:P Neste Fredag det!

Ha en fin Fredag! ..Heeeeeelg♥
 
 
Klem 

 

10 kommentarer:

Unknown sa...

Lyst og delikat.. Ha en fin helg =)

Unni sa...

Så fint det blei :-)
Kor he du kjøpt den fine puta? Skjønna godt at den he blitt en favoritt ;-)

hill`s interiørblogg sa...

Så fint det har blitt hos deg. Litt artig å ommøblere og så skal det ikke så mye til for at det blir en forandring.
Nydelig farge på putene dine.
Ha en flott helg.
Klem fra Hill-Iren

Rebekka sa...

Elsker og mint, har en del mintfafget lys og puter.....Eller en pute :)
Er en skikkelig vårfarge :)

Ønsker deg en superfin helg i din nyommøblerte fine stue :))

KLem

Made in heaven sa...

Så lyst å fint du har det:)
Ha en fin helg, stor klem

elviras drops sa...

Så lekkert det er med deg, sarte, fine farger! Ha ei forsatt fin helg! Her kosar me oss inne for ute er set snøstorm...
klem

Tove `blogg verden sa...

Knall fint!! Hærlig med forandring ;)
Nyt kvelden
klem Tove

Villa Ellings Vei sa...

Kjempe fint og lyst du har det:) Helt enig, elsker puten din♥ Flott lysfat du viser frem også:) Ønsker dere en fin søndag, her er det fortsatt sol så vi skal kose oss ute♥ klem Mari

Sivs verden sa...

Kjempefint Linda! Herlige farger på pute og lys:) Nille har veldig mye fint & ikke minst billig!

Fin søndag til deg:)

Klem

Anonym sa...

Hei, så utrolig fint:-) kan jeg få spørrr hva fargen på soffaen din heter? er på jakt etter den perfekte, men vanskelig og finne..