mandag 4. februar 2013

Mandags Mys..

I dag var jeg tidlig oppe ..stolt B-menneske;) Formen var så god at vi rett og slett tok oss en skitur! Var på årets første skitur i går , og det var jo så gøy at det måtte gjentas:) Det er jo strålende vær i Trondheim nå, så det må nytes!
 
 
Er det noe jeg er veldig glad i i interiøret mitt, er det koffertene mine. De er jo så fine! Og så smarte som oppbevaring!

 
Den grønne fant jeg på loftet hos Bestemoren min. Inni lå en gammel avis fra 1950 årene:D Den brune fant jeg på loppis. Pelspleddet passer så fint oppå, og er deilig å kose seg under på kveldstid. Glam puta hører egentlig til på soverommet. Noen av dere husker kanskje at jeg malte soverommet for leeenge siden? Jeg har ikke vist det frem enda.. Da jeg ble syk ble det stående på vent. Så er det jo sånn at man har en plan, og den fullføres før jeg kan vise dere;) Snart..forhåpentligvis!
 
 
Fine detaljer.
 
 
Reinsdyrskinnet holder enda stand mot dyrene:D Har lagt en skinnfell i sofaen..Den er nemlig blitt så nuppete! Vet at Clancy sniiiker seg opp i sofaen iløpet av natten og nupper den til;) Skinnfell derimot liker han ikke! Izzie ivaretar ryktet sitt som latpus.. 
 
 
Kjenner lengselen etter farge i interiøret har begynt å melde seg. Flere av dere sniker både vårblomster og vårfarger inn i huset ser jeg..Umulig å ikke bli påvirket:D I dag var jeg innom byggmakker og kjøpte meg maling. kanskje det blir en fargeklatt eller to her iløpet av uken;)
 
 
Håper dere alle har hatt en fin helg, og en super start på uken:)
 
 
 
 
Klem

 

10 kommentarer:

Brunt sukker sa...

Å SÅ HERLIGE BILDER FRA SUA DI
KOFFERTENE ER SÅ TØFFE
FIN DAG TIL DEG
KLEM ELI:)

♥ Helen sa...

Skitur høres koselig ut.

HjemmeKos sa...

Koselige kofferter og tøff shiny pute ;) Jeg ønsker meg en gullpute, kjenner jeg...

Ha en fin uke !

Anonym sa...

Så herlig med ein skitur når ein endelig har litt snø,god trim og deiligt å være ute:)
Så flotte kofferter du har,nydelig du har satt det sammen!er så herlige detaljer på kofferten og:)
Fine kveld til deg!
Klemma Lillian

Mailinn`s interiørblogg sa...

kjempe fin de koffertene;) ønsker meg slike jeg også;) praktisk og ikke minst pent. heeerlig med skitur..håper finværet varer. Hær er det også sooool om dagen;) kjenner også behovet for vårlige farger i innredningen. fin uke til deg;)

Mrs. Monday sa...

Nydelige kofferter!
Moro å ha ting med sjel!



Klem fra
Mrs. Monday

Mette sa...

Jeg digger glam puta di! Ingenting er som litt paljetter i hverdagen:D Har også gått på ski i dag, sola tittet fram igjen og da må man jo bare ut en tur! Ha ei fin uke!

Unni sa...

Så herlig med en kombinasjon av det røffe og paljetter. Kunne tenkt meg slike kofferter jeg å. God helg videre.

Marianne Dragon Waagan sa...

Hei Linda:)
Skitur høres veeeeldig fristende ut - tenker dere hadde en flott tur i finværet:)

Så fine bilder - og koffertene er helt herlige. Elsker kofferter selv jeg, og bruker de flittig i interiøret mitt:)
Tusen takk for koselig ord hos meg:)

Ønsker deg en fin dag:)
Klem fra Marianne

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Så koselig det er hos deg.. koffertene er super fine, syns jeg :)

Ha en fin dag :)
Klem til deg :)