fredag 22. februar 2013

Fredags Inspirasjon: Roooosa!

Jeg er, og har alltid vært en skikkelig rosa-jente. Elsker fargen! Så og si alle nyanser av den! Her i Leiligheten er det alltid litt rosa når våren kommer. Kjæresten har aldri sagt noe på det..eneste han har sagt, at det aldri kommer verken en rosa vegg, eller en rosa tapet inn! Men aldri si aldri, ikke sant;)
 



 
Denne lysekronen er så stilig!
 
 
Kanskje et rosa kjøkken?;) For den litt mer vågale dette kanskje?

 
Knall rosa!

 


Alle bildene er hentet fra Pinterest og google.
 
 
Håper dere har hatt en fin uke? Er jo vinterferie og greier:) Vi har vært på hyttetur sammen med venner, og storkost oss! Nydelig vær, bål, pølser og ski..pluss en stykk kjempeglad hund:D Kunne ikke blitt bedre♥ I kveld skal jeg dolle meg opp og dra ut sammen med en gjeng jenter:) Og i morgen, om formen tillater det.. skal jeg ommøblere:D
 
Ha en fiiin Fredag!
 
 
Klem 
 
 
 

10 kommentarer:

Villa Ellings Vei sa...

Jeg er også en rosa jente, kommer innlegg om det i morgen*smile* Så der tenkte vi likt, hihi♥ Å det hørtes deilig ut med hyttetur og så godt for hunden:) Kos deg med jentene i kveld, her er det også jente kveld i dag♥ God helg til deg og dine:) klem mari

Bente sa...

Den stolen til slutt er bare nyyydelig, men her kommer nok ikke noe rosa møbler inn, da har nok min kjære satt foten ned. Men nydelig er det.

Ha ei finfin helg, Linda

Klem

Rebekka sa...

Jeg er og veldig glad i rosa.....En herlig farge, og spesielt om sommeren synes jeg :)

Ønsker deg en fin helg

KLem

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Jeg er veldig glad i rosa blomster, men tviler på om det noen gang hadde blitt malt en vegg eller et møbel i rosa, men en skal aldri si aldri :)))
Fine inspirasjonsbilder !!
Rosa kjøkken, hmmm :)))

Håper du koser deg i kveld og at formen er klar for litt ommøblering i morgen :)

Klem Heidi

h.espe sa...

Så masse flotte inspiarasjonsbilder! Ja, og at rosa er fint i interiøret - jepp, er enig i det!!

Ønsker deg en super helg - kooose deg masse!

Klem fra Hildegunn

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

Så mange fine biiilder,likte veldig godt det første.
tror samboeren min hadde klikket om jeg hadde bestilt det rosa kjøkkenet..he,he:)

Hjemme hos meg sa...

Jeg finner også alltid frem litt rosa når våren kommer!!

Mange fine og inspirerende bilder du viser her
:)

Klem Anette

Jatte sa...

♥ELSKER ROSA♥

LillaPanter sa...

Hyttetur er herlig :) som du vet er ikke rosa min favorittfarge, men har noen små rosa innslag alikevel.

Prinsesse Vilikke sa...

Råååååsa er jo kult, nydelig og skjønt!

Flotte bilder du har plukket ut! Herlige farger, tapeter og møbler.

Ha en fortsatt fin dag!
Klem fra Karen