mandag 28. mai 2012

...

I helgen har vi hatt besøk av vår niese på 13 år. Har kost oss kjempemasse i nydelig vær:D Har ordnet på verandaen..grillet, badet(!) Hun..Ikke jeg;) Og spist masse godis:D


Smågodt er den absolutte favoritt! Sammen med en ny favoritt som er det mintfargede stettfatet♥


Her ser dere tilogmed frøkna selv, sammen med smågodten!:D Litt av stua ser dere også..Så da kan jeg vel trygt kalle dette et interiør-innlegg?;)

Rolig rundt om i Blogger ser jeg..Ikke bare jeg som har vært ute og kost meg i finværet. Ikke så mye tid til verken tv eller data i dette været!:) Nå har derimot gradstokken krøpet nedover igjen..Så da blir jeg en bedre bloggevenn igjen:)

Ønsker dere alle en fiiin kveld, og en god start på hverdagen igjen i morgen!


KlemKlem

11 kommentarer:

Monica sa...

Er jeg slem som ikke synes noe synd i deg når graderstokken kryper nedover igjen? :P Her har den ennå ikke krøvet opp særlig etter vinteren, hmfr...
Kos deg uansett :) Klemklem

Karoline sa...

Nom nom :) Godt å høre at dere har kost dere i pinsen! Håper du får en nydelig uke også!
Klem

Jatte sa...

Nom nom! Smågodt er alltid en slager!;)

Ha en fin ny uke -
Klem Jatte :)

Sivs verden sa...

Smågodt er digg;))

Skulle gjerne hatt finværet leeeenge for det har vært så herlig ute og en vinterbleik hud har fått litt farge;)

Klem

Unknown sa...

Høres ut som en koselig helg:)
Og nå fikk jeg veeeeldig lyst på smågodt ♥

Ha en fin ny, kort uke:)

Bente sa...

J, vi har hatt ei herlig pinse, så nå er det bare å stålsette seg for de kommende dagene.
Ha ei flott uke, Linda

Klem

Lottemora sa...

Mmmmmm, smågodt! Men nå er det hverdag og Lottemora skal skjerpe seg noen dager igjen.... Ha en fin dag. Har blir det innedag og kanskje litt baking.

Klem
Lotte

Tino sa...

Høres ut som en koselig helg. Søtt stettefat!
En fin dag ønskes deg,
Klem T

Fabelaktig sa...

Hei søte deg,
jeg ville bare takke for gode ord inne hos meg. Du er nå god da. Takk for at du legger igjen gode ord, som gleder og varmer - du er fabelakig!

Er så glad du vil følge meg videre :)

Fabelaktig onsdag!
klemklem

Siri sa...

Hei! Jeg er forelsket!! I stettfatet ditt!! Kan jeg spørre hvilket merke det er eller hvor du har kjøpt det? Det var rett og slett nydelig.. Smågodt er dessverre en favoritt her i heimen også, he he! ;-) Men man må jo kose seg litt også. Her har også gradene krypet nedover igjen.. :-/ Får håpe det snur igjen snart! ;-) Klem Siri

Natalie sa...

NAM- jeg og vil ha! Du er ikke alene om å blogge mindre i disse perioder, har vært fullt opptatt med å sole meg og være ute i det fine været- herlig :-D

Hjemme i Trondheim igjen nå, så nå må vi finne på noe snart ;-) Jobber litt den uka her da, men sender deg mld snart.

Klem;*