mandag 14. november 2011

Piano

For en stund siden var det jeg ønsket meg mest av alt, et piano! Da jeg fant et som skulle gis bort på Finn.no var saken klar. Det måtte jeg ha! Så jeg sendte kjæresten av gårde sammen med en kompis for å hente det:) Etter mye om og men sto det endelig på plass i stua vår:D Et lite ''problem'' ...Det var feil farge! ;)


Ikke noe problem for en maleglad jente som meg:D
Holdt nesten på å glemme å ta før bilde..har allerede malt toppen. hihi


Det tok noen strøk med maling ja..Men det ble så fiiint:) Det gule pleddet er baksiden på et lappeteppe jeg har fått, som min Bestemor har lagd:) Har ikke mye farger i leiligheten..men dette må få ligge fremme♥


Trollhassel grena mi, som kjæresten ikke kunne tro at jeg hadde kjøpt på Plantasjen! ..Hvorfor betale for en gren liksom:P hehe Har en plan for den senere..Men inntil videre får den ligge her:)


Endelig et hvitt fint piano i hus:D Nå gjenstår det bare å lære seg å spille på det;) Noe annet enn ''Nisser og dverger'' hihi

Tusen takk for alle gratulasjonene på dagen min:D Det varmer!
Jeg våknet opp til frokost på sengen av verdens beste♥ etterfulgt av bursdagsbesøk av venner og familie:) Fine gaver fikk jeg og masse snop spiste jeg:D Herlig å ha bursdag! Og det beste av alt..det skal gjentas i kveld:P Da kommer resten av vennene på kake og kaffe;) hihi

Ha en fiiin Mandag!


Klem

19 kommentarer:

House of Josefine sa...

Jisses,så nydelig,Linda! Virkelig flott=)=)=)
Hahaha,akkurat det samme sa min kjære også når jeg hadde vært å kjøpt denne grenen på plantasjen ..hahaha...
Og du GRATULERER MED DAGEN SOM VAR=)=)=)=)Håper du fikk en topp dag=)=)
Stor klem i fra Josefine

Natalie sa...

Så fint det ble! :D Jeg og ønsker meg et piano når jeg får større leilighet :) Hvor stor er leiligheta deres egentlig? :) Og..gutter er og blir gutter..kjæresten min kommenterer sånt hele tiden.."har du KJØPT den?" med et sarkastisk tryne:P
Håper du koser deg like mye med bursdagsfeiring i kveld:) Jeg skal skrive semesteroppgave.....kremt.

klem:)

Elis lille rede sa...

Oj, pianoet ble knallfint! Hadde jeg bare hatt plass! Klem fra Eli:)

Bente sa...

Nydelig, nydelig, nyyydelig.

Da er det bare å sette i gang da. Du kan jo begynne med vennene dine i kveld.

Ha en herlig kveld

Klem

Unknown sa...

Så GØY med piano!
Og så fint som det ble;)
Er et finfint møbel faktisk, om man har plass ♥

Ha en fin kveld!

Kle mLine

Mamsens hus sa...

Wow, lekkert!! :)
Ble så lekkert i ny drakt, utrolig hva litt maling gjør. :)
Skulle veldig gjerne hatt piano selv, men da må jeg nok få meg større hus,
og det er ikke aktuelt.He,he ;)
Gratulerer så mye overstått bursdag. :)
Klem

Sivs verden sa...

Utrolig hvilken forandring litt hvitmaling gjør!:)Nydelig var det!

klem

Ønskedrømmen sa...

Så heldig du er som har fått et piano, og det ble virkelig fint når du malte det. Syns at detaljene kom mye bedre fram nå som alt er hvitt!

Gleder meg til å se hva slags planer du har for trollhasselen. :)

Silje sa...

Gratulerer med dagen som var!
Det var et utrolig flott piano du har fått deg :) Pyntet det fint også. Ha en fortsatt fin kveld!

/Silje

Fru Fjeldhammer sa...

Se her ja, det ble en frisk forvandling! Flink har du vært..

Håper du får tatt det i bruk en dag!
klem

Hulda sa...

Neimen, oi så flott! Piano i ny drakt! Dette kan du være stolt over!

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Det pianoet ble jo kjempe flott da, Linda!Herlig pyntet også!

Ha en fin kveld og ny dag!
Klemmer til deg!

Unknown sa...

så heldig du er, skulle også hatt et hvis jeg kunne spilt... god tirsdag!

MissMette sa...

Hei Linda :)
- gratulerer så mye med dagen din som var ღ ...og så gøy å se bilde av deg, søt du er... Ser vi liker mye av det samme på "jeg liker" listen din ;) Og alt på "jeg elsker" listen din ღ koselige bilder du deler meg oss... og dine skjønne firbente, Clancy og Izzie ღ herlige bilder... Pianoet ditt ble kjempefint, ble noe annet i hvitt ja ღ Ønsker deg en fortsatt fin uke, stor klem fra Mette

Tove `blogg verden sa...

Så utrulig flott :D Aldri tenkt at man kan male et piano :D !! Hærlig!!
Og gratulerer så mye med dagen din på søndag :) Kjempefine bilder du viser!!
Klem Tove

Siri sa...

WOW Linda!! Gratulerer med NYDELIG piano! Også at du fikk tak i et gratis! Kjempelekkert ble det. Jeg drømmer også om et piano, men det får bli når vi flytter herfra. Her er det ikke plass! Disse trollbuskene er så skjønne. Så koselig å lese innlegget om deg under her. Som du sier er det så artig å vite hvem som er bak bloggen! Og GRATULERER masse med dagen som var!! :-) Håper du hadde en knall dag, Linda. Klem Siri

Nina Iren sa...

Åhhhh... heldige du som har fått det et piano. Synes det er så fint å ha til pynt hihihi.

Musefletta sa...

Så utrolig fiint!!!

HjemmeKos sa...

Wow- så fint ! Og så heldig å finne et på Finn ;)

Jeg snakket faktisk senest i ettermiddag med mannen min om at jeg bare MÅ ha meg et piano. Har spilt piano i mange år, men kommer vel til å glemme alle kunster om jeg ikke får et i hus!

Men så var det jo det med plassen da...