fredag 4. november 2011

NIB's utfordring ''Soverom''

Hiver meg med på NIB's utfordring for November som denne gangen er å vise frem soverommene våre. Har vist frem soverommet vårt før, og er ikke såå mye nytt som har skjedd siden sist. Men har fått tatt ned to Ikea lamper fra veggen og erstattet dem med loppislampeskjermer på nattbordet:D Så har jeg fått opp en hylle over senga..Hvordan det så ut før kan du se HER.



Liker å ha det lyst på soverommet. Har prøvd å ha mørke farger..Men fant fort ut at dette var mer meg:) Kanskje ikke så spennende og nyskapende..Men delikat og behagelig, synes jeg ihvertfall:D Prøver på å få litt mer sort kontrast inn sammen med litt lilla..Men har ikke kommet så langt enda:P Nå er det jo juleting jeg har lyst på:D



Er vel ikke den eneste i Norges land som har dette veggordet;) men det er jo bare sååå fiiint!


Og på morgenkvisten venter to herlige duntøfler på meg ♥

Nå er det endelig helg igjen! Skal bare kose oss med god mat og film i kveld vi:) Hva skal dere gjøre?  


Klem 

14 kommentarer:

House of Josefine sa...

Dette var 1 stk vakkert soverom=)=) Nydelig,Linda=)=)Har selv det veggordet på vårt soverom hahaha..Sant som du sier,det er såååå fint=)=)Også så deilig å stikke tottene ned i deilige duntøfler på morgenkvisten..sann lykke.. Vi skal nok gjøre det samme som dere i kveld-god mat og film..Slappe helt av etter en stressende uke med mye jobbing..
Kos dere i kveld=)=)Happy weekend
Stor klem i fra Josefine

Sivs verden sa...

Så fint det var på soverommet deres Linda:) Så mange vakre detaljer!
Ikveld har vi ikke lagt noen plan,jeg skal på jobb kl 22:/

Ha en fin fredagskveld:)

Klem

Monica sa...

Heisann :) Så fint og koselig soverom dere har :) Fint med hyllen over :)
Her er det lite helgeplaner, det blir avslapping og kos :)
God helg! Klemklem

Unknown sa...

Så koselig soverom dere har;)) Flinke deg:)

Unni sa...

Vakkert:)

Må vare herlig med sleke duntøfler om morgon.
Det ska jammen me i å anskaffe me.

God helg.

Marianne Dragon Waagan sa...

Ooooiiiii...slikt et vakket og innbydende soverom. du har virkelig øye og sansen for detaljer:) Lykke til i Nib's utfordring!:)


Tusen takk for koselige ord hos meg, og ønsker deg en finfin kveld, og en riktig flott helg:)

Klem Marianne

Siri sa...

Åh, så herlig Linda! Her fikk jeg virkelig lyst til å legge meg! Og de tøflene da! Tenker de er gode om morgenen nå ja.. :-)) Ha en goood helg vennen. Klem Siri

Monica sa...

Ah, LEKKERT! :) Soverom er generelt vanskelig, synes jeg. Blir fort et rom som man "likevel bare kan stenge døra til", - og bare slenger rot inn på....... Men det er sååååå mye triveligere å ha det ryddig og koselig på soverommet, og her viser du et stjerneeksempel! ;) Nydelig! :)

God helg! :) Her skal det feires 3 års dag, og så er det fult fokus på maling og flytting! ;)

Bente sa...

Heia Linda, her er mailadressen: bente.gylterud@gmail.com

Nydelig soverom du har. Veldig innbydende og herlig.

Ha en fin kveld

Klem Bente

Karin sa...

Hei Linda,et utrolig koslig og romantisk soverom syns jeg,akkurat etter min smak. Men mitt ser stikk motsatt ut. Har lyst gjøre noe med det ja.Og lysten blir ikke mindre av å se sånne rom. Kjempefine bilder. Ønsker deg en god helg.Klem fra Karin

Unknown sa...

så koselig!! Enig med deg, lyst er trivelig på soverommet:)
Jeg har hatt en slags indre konflikt i det siste, der jeg har eksperimentert litt med farger og pynt og stæsj på soverommet, men jeg havnet til slutt ganske nært det jeg hadde fra før, hehe;)

Lykke til i utfordringen!

Psst; de tøflene så veldig gode ut;)

KLEM

Tonje Merethe sa...

Så koselig soverom du har. Nydelig og delikat..

Ha en fin søndag

Mailinn`s interiørblogg sa...

kjempe lekkert soverom;) lyst og innbydende0) lykke til med bidraget ditt. krysser fingrene for deg;)

Sweet Chili . sa...

Så fint soverom:) Veldig gjennomført og koselig! Masse lykke til i utfordringen.

Klem, Pernille