onsdag 24. august 2011

I ♥ Høst


Høsten er en fiiin årstid. Den årstida der kos står i fokus. Etter en sommer der man har gjort mye og sett mye, da trenger man litt avslapping:) Så jeg gleder meg til høsten setter inn. Selv om finværsdagene vi har i Trondheim nå ikke er å forrakte;)


Høsten for meg er..

..Masse stearinlys hver eneste kveld
 ..Kakao i en ny lyseblå kopp
..Høsttur med kjæresten
..Vakre farger på trærne
..Sommerblomster byttet ut med lyng
..Sofakos under myke pledd
.Min kjempegode pelslue, og varme skjerf
..Og så betyr høsten at Julen ikke er så langt unna♥ hihi

Ja, jeg vet at høsten også betyr regn, storm, kulde, høyere strømregning og kortere dager..Men pytt, deeeet tenker jeg ikke på;) 



Ble ikke et sofainnlegg i dag. sukk ..Får bare håpe at sofaen kommer i morgen da. Velkommen til nye følgere! Håper dere kommer til å trives inne hos meg:)


HøstKlem♥


10 kommentarer:

Josefine sa...

Elsker høsten selv!! Selvom jeg elsker sommer også,men alle årstider har sin sjarm. Høsten er bare kos... Tross høye stømregninger,regn og vind.Sånn er det bare..
Nydelig collage du har laget,god stemning..
Ha en hoppende flott Torsdag!!!
Stor klem fra Josefine

Mine hverdager (Anne) sa...

Høsten er en fin årstid det, hvis vi hadde hatt sommer først :(
Mange fine bilder :)

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Ja, høsten er en nydelig årstid! så deilig med innekos, masse lys og avslapping! Herlige bilder som oser av høst! herlig! klem til deg!

Unknown sa...

Elsker høsten, og liker at jeg kan begynne å shoppe høstklær. Er veldig glad fo de fire årstidene vi har. Elsket koppen din, hvor er den kjøpt? Klem

Unknown sa...

Fine høstbilder du har laget :-)
Du skriver så fint om høsten og jeg kjenner jeg gleder meg med tanken å tenne lys og fokusere på kosen utover høsten :-)
Kronene som sto på bordet mitt kjøpte jeg engang i sommer, husker ikke hvor men de er fine med tente lys i,blir nok mye brukt utover no.

Sivs verden sa...

Utrolig fine høstbilder Linda:)

Kelm

Unknown sa...

Hei :)
Og tusen takk for herlige ord på mitt avskjeds-innlegg! Det rører lagt inn i hjerteroten... ♥

Det ble bråslutt for meg, jeg mistet bare litt gnisten... men etter alle de herlige kommentarene jeg har fått, så skal man ikke se bort i fra at jeg kommer tilbake etterhvert...:))
Og jeg kommer helt klart til og lese deres blogger, blir bare ikke såååå mye kommentarer som tidligere;)

Jeg bare elsker høstbildene dine!!
Og så gode ord om høsten - det er en årstid jeg er veldig glad i;))

Ha en fin helg;)

Klem Line

bella interiørblogg sa...

Så fin blogg du har:)

Ønsker deg en strålende helg!

Hilsen fra
Bella:)

Mailinn`s interiørblogg sa...

så fin bloggen din har blitt=) så personlig og med masse fine høst bilder=) er så lite fornøyd med layoten på min blogg. Hvordan får du bildene på siden av hverandre? veldig lekkert=) ja høsten er en kjempe fin tid, koseligste tiden i året spørr du meg=) har leenge hatt lyst på ei sånn skinn lue som du har. Skal definitivt invistere i det til vinteren. kos deg, høstklem tilbake=)

eirin sa...

Jaa så klart, dokk e jo så fin hele gjengen!
Takktakk, drar i morra, skumle greier. Men ordner seg vel^^ Ja skal nok få til litt oppdateringer og det, så skal jeg fortsette å snoke inne hos deg;) Vi snakkes, snupp! Klem<3