søndag 15. mai 2011

Tilda Lykke

For en liten stund siden var min Svigermor på besøk hos oss. Og jeg nevnte da at jeg hadde så lyst på en Tilda dukke:) Synes bare dem er så søte. Snill som hun er dro hun en tur på Stoff og Stil og kjøpte det hun trengte for å lage en til meg<3

I går kom hun hjem til meg! O'lykke :D


Her sitter hun i entreen og ønsker gjester velkommen inn. Kjempesøt snekkerbukse har hun, og til og med sandaler! Er veldig imponert over håndarbeidet her altså<3 FlinkeFlinke Svigermor!

Svigermor sendte også med et lite brev:

Til Linda
''Jeg heter Tilda og ønsker å få flytte inn hos dere. ''Mor'' sier at du er veldig flink til å gjøre det koselig hjemme hos dere, og så sier hun at hun tror jeg vil trives. Jeg er ganske rolig av meg, lager lite støy. Håper at din kjære Tommy vil dele deg med meg. Gleder meg til å komme.
Klem fra Tilda og Mor. Glad i dere.''



Takk til min Søte Snille Gode Sviger mor!
Skal ta godt vare på Tildaen min;)


God Natt fra Tilda & Linda


Klem

4 kommentarer:

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Ohhh, så fin Tilda du har fått. ♥ For en snill svigermor du har, og for et koselig brev. :)

Ønsker deg og dine en kjempefin 17 mai feiring, kose dere ! ♥

Klem Anette :)

Lindas Lille Leilighet sa...

Ja, kunne ikke drømt om en tilda som passet bedre til meg<3 Tusen takk for det, håper bare sola titter frem jeg;)

klem

Alfa sa...

Så søt hun var:0). Passet godt inn hos dere. Kjempe snill svigermor du har, og kjempe søtt brev som fulgte med:0). Slikt gleder.
Ha en fin dag.
KLEM

Lindas Lille Leilighet sa...

Ja, fikk nesten tårer i øynene av brevet jeg;) ..Har den beste svigermora<3

Ha en strålende 17.mai!

Klem