lørdag 28. mai 2011

God helg

Denne som alle andre helger bestemmer jeg meg for at NÅ skal vi slappe av hjemme og ikke gjøre noen ting! Meeen som vanlig blir det andre planer. Denne gangen var det Champions Leauge finalen som skremmer denne frøkna ut av huset;) Så da blir det Lørdags kos med søstrene istedet for kjæresten. Ikke noe å klage over det altså..Jentesnakk kan man aldri få nok av:D




Skapet har fått seg en liten rose. En falsk en da..siden alle blomster tydeligvis dør bare jeg kommer i nærheten..rart det der..kan det være for lite vann?
Eller for mye? Hvem vet..

Vet iallefall at jeg sakte men sikkert skal kjøpe meg sånne kjempedyre plastblomster som ser ut som om dem er ekte;) hehe 



Så har det kommet et lite skilt opp i gangen også!
''I can do anything with the right shoes''

Det er sant!

Gi meg mine sølvpaljettete høyhæler og jeg kan danse natten lang eller være fin dame på julaften! Med sorte støvletter kan jeg være bikerchick ala ''Grease''. Med ballerinasko kan jeg tråle byen en lørdag. Jeg ELSKER sko! Og har funnet ut at skoskapet mitt ikke holder mål lengre! Eller skohus som jeg kaller det;)
Må oppdatere det!
Skoene mine fortjener et vakkert hus<3 Lukter jeg et til prosjekt? hihi

Ha en fiiin helg!


Klem


4 kommentarer:

Linecas have sa...

Hei Linda. Takk for hyggelige kommentarer på bloggen min.
Jeg har kikket igjennom hele bloggen din jeg nå. Du er knallflink. Kreativ og lager ting som ikke alle har, titteskapet i gangen og spesielt stuebordet ditt. Genialt med duken under bordet og bruken av hylle knektene.
Ser du er bare et steinkast unna også, moro. :)
Ha en riktig god helg. Stor klem.
Lineca.

Chic - Romantique sa...

Så fin hylle :) Jeg satser på at du har tapetsert og fikset den selv og gir deg et "så flink du er" :)

Sko får man aldri nok av! Jeg gikk opp 2 sko-størrelser under svangerskapet og har nå en skopark som bare ligger og støver..AU! Det gjør vondt bare å tenke på det! Det er nå 8 mnd siden fødsel og jeg venter ennå på at foten i kjent Askepott-stil skal smelte inn i mine deilige sko :)

Bente sa...

Kjempesøtt med en rose i skapet ditt. Syns falske roser er nydelige, jeg.

Søndagsklem fra meg

Mine hverdager (Anne) sa...

Hvem er det som ikke har mange sko? hihi. Jeg har alt for mange, og bruker ikke halvparten. Er vel typisk det. Men sko skal vi ha ♥

Dymo'n er kjøpt på Clas Ohlson forresten :) Til den nette sum av 124 kr. Løp og kjøp!

Klem, Anne