mandag 25. april 2011

Mitt første innlegg:)

Dette er mitt aller første blogginnlegg. Spennende!
Som dere kanskje ser på profilen min er jeg 23 år, og har oppdaget min lidenskap til interiør:)
Malte kjøkkenskapene mine hvite for ett års tid siden..Og da var det gjort! Jeg var frelst! Og min karriere som malemester begynte;)
Kan vel si at svært mange møbler her inne har blitt hvite!
Og når man begynte og male..hvorfor ikke noen nye knotter? Eller litt tapet? Eller kanskje litt blonder?

Vel..har maaange planer for leiligheten min (og kjæresten sin også selvfølgelig) ;) Og håper dere vil dele meninger og kanskje komme med litt tips på veien:)

Siden påsken ikke er riktig over enda, synes jeg det passer med to påskebilder:)

klem



Herlig med blomster som overlever selv meg :)



Synes denne kyllingen så riktig så lumsk ut ;)



Ingen kommentarer: